Fotograf
rakieta nośna
Twórca artykułu: Piotr Drabik
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com

Zastanawiasz się, którą kamerkę GoPro wybrać? Dzisiaj przedstawiamy polecany przez nas model

Nie od dzisiaj wiadomo, iż kamera GoPro to rzecz, którą musi mieć w swoich zbiorach właściwie każdy. Niezależnie od tego, czy jesteś miłośnikiem sportów, chcącym uwieczniać swoje osiągnięcia, zapalonym fotografem amatorem czy wiele podróżujesz, bez wątpliwości kamera GoPro będzie dla Ciebie fantastycznym rozwiązaniem.
sigma 12-24
Twórca artykułu: Western Digital
Na podstawie danych z: Western Digital

Różne rodzaje obiektywów

Obiektywy fotograficzne mają nie tylko różnorodną konstrukcję, lecz też różnorodne przeznaczenie. Innego rodzaju sprzęt używany jest do fotografowania z dużej odległości, a innego do makrofotografii, gdzie rzecz może się mieścić kilka centymetrów od obiektywu.
Genius 5050 V2
Twórca artykułu: Genius
Na podstawie danych z: Genius

Nabywamy aparat fotograficzny

Mnóstwo osób kupując aparat cyfrowy dla siebie czy też kogoś z rodziny sugeruje się rabatem czy też częstokroć bezpodstawnymi argumentami.

Nabywamy aparat fotograficzny

Np. wybieramy ciężką a także trudną w obsłudze lustrzankę mającą obiektyw makro albowiem znajomy deklaruje, iż jest to perfekcyjny aparat.
ciąża
Twórca artykułu: kjg photos (Kristin Jona)
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com

Fotografie rodzin, które przedstawiają się wprost idealnie

Dzisiaj fotograficy skupiają się przede wszystkim na fakcie, aby mieć profesjonalne, wypełnione sugestywnymi fotografiami portfolio, ponieważ mają świadomość, że jedynie tym sposobem mają możliwość odnaleźć sporo zleceniodawców, jacy będą mieli chęć pracować z nimi przez dłuższy okres czasu.
Przenośny dysk PQI H560
Twórca artykułu: PR Solutions
Na podstawie danych z: PR Solutions

Jakie możliwości może dać obecna technika? W czym może pomóc dron?

Dzisiaj technologia daje spore możliwości na różnych płaszczyznach. Przykład to użycie dronów tak w amatorski jak również taki profesjonalny sposób. Z pewnością jest to sprzęt, jaki posiada duże możliwości.
Płyty ogniochronne firmy Knauf
Twórca artykułu: Knauf Sp. z o.o.
Na podstawie danych z: Knauf Sp. z o.o.

Zjawiskowa sesja ślubna w przestrzeni dużego miasta – czyli estetyka na tle urbanizacji

Ślub to jeden z najważniejszych momentów w życiu człowieka. Jednak zanim powie się sakRAMentalne „tak” należy rzucić się w wir wielu dodatkowych aktywności, których celem jest zapewnienie nieprzemijających pozytywnych wspomnień.
zdjęcia z powietrza
Twórca artykułu: 4Press.pl
Na podstawie danych z: 4Press.pl

W jaki sposób wybrać fotografika ślubnego?

Dobór ślubnego fotografa jak też kamerzysty jest trudny. Efekt ich pracy jest dostrzegalny dopiero po uroczystości i wówczas widać, czy był trafny.

W jaki sposób wybrać fotografika ślubnego?

To nie DJ, jacy mają ułożony repertuar na każdą ewentualność.
woda
Twórca artykułu: Kārlis Dambrāns
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com

Planujesz wesele? Pamiętaj o odszukaniu odpowiedniego fotografa!

Czas ślubu jest dla każdej pary wyjątkowy i niepowtarzalny. Nie sposób ukryć, że dla każdego jest to czas przepełniony wesołością i wzruszeniem.
muzyka
Twórca artykułu: Justin Higuchi
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com

Zakup dobrego sprzętu fotograficznego

Nabycie właściwego aparatu fotograficznego z należytym obiektywem nie jest łatwy. sklepy proponują parę przeróżnych gatunków obiektywów.
fotograf ślubny
Twórca artykułu: Clemens v. Vogelsang
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com

Dynamicznie idąca do przodu branża fotografów ślubnych.

Parę lat temu ludzie nie kładli większej uwagi do faktu, kogo zatrudniają jeśli chodzi o robienie zdjęć ślubnych. Obecnie natomiast sytuacja ta się zmieniła. Coraz bardziej bowiem kładzie się akcent na to, żeby zatrudnić na uroczystość zaślubin kogoś, kto jest artystą, a do tego zna się wyjątkowo dobrze na robieniu zdjęć ślubnych .
1 2